Motorul 8V pe benzina era fabricat sub licenta Ford , de 140 CP,5025 Cm cubi,si o cutie in 5 trepte manuala.
In acelasi an ,1964 a intrat in productie si modelul SR114,avand sarcina utila de 4 tone,tractiune 4x4,axa spate cu rori duble,prindrea rotilor fiind ca si cea de la SR 113,tot cu 8 prezoane,si spre deosebire de modelul 113, acesta era dotat cu un diferential spate cu sistem de blocare pneumatic,cutie de transfer cu 2 trepte nesincronizate si fara diferential central.
Prezenta acestui camion a datat pana prin 1998,pana cand au fost introduse taxele auto exterminatoare,el fiind utilizat in mare parte dupa revolutie,de catre apicultori,doar ca modelele intalnite dupa revolutie,erau acelea cu motoare diesel,marea majoritate care au avut motoare pe benzina,le-a fost schimbate motoarele cu cele de Tractor U650,care aveau sisteme de prindere identice ca cele de la SR, iar cuplajele destinate transmisiei,necesitau doar o mica modificare la priza de putere,cea de la SR,fiind putin mai lunga ca cea de la U 650,si nu dadea voie ca motorul sa fie èerfect lipit de cutia de viteze dupa ansamblare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu